Belgian Drinks - OPEN WINE RESTAURANT - SATURDAY 3 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van NeBinC - WaarBenJij.nu Belgian Drinks - OPEN WINE RESTAURANT - SATURDAY 3 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van NeBinC - WaarBenJij.nu

Belgian Drinks - OPEN WINE RESTAURANT - SATURDAY 3

Door: Thibault and Koen

Blijf op de hoogte en volg NeBinC

25 November 2013 | Cambodja, Phnom-Penh

Hallo,

We stellen aan alle Belgen en vrienden van de Belgen in Cambodja voor om terug samen te komen in het mooie OPEN WINE RESTAURANT (#219 Street 19) op ZATERDAG 30 NOVEMBER vanaf 18:30. (http://www.openwinerestaurant.com/contact-us)

Onze landgenoot Philippe Veekmans heeft voorgesteld om enkele Belgische specialiteiten op te dienen:

Gegratineerde mosselen,
Tomaat garnaal,
Asperges op zijn Vlaams,
Vlaamse stoofpot,
Varkensribbetjes, wortelen en prei stoemp
Gegratineerd witloof (indien beschikbaar)
Mosselen
Bloedworst met appelmoes
Chocolademousse
IJs van Eric

Voor de niet-eters zijn er natuurlijk terug Belgische bieren en muziek van Philippe Javelle (18:30-20:30). Philippe Javelle (https://www.facebook.com/pages/Philippe-Javelle/30754293481) is een van de weinige internationale professionele muzikanten gebaseerd in Cambodja dus we hopen terug op een talrijke opkomst voor een avond met goede muziek.

Koen en Thibault

Gelieve dit berichtje door te zenden aan andere geinteresseerden. Indien u dergelijke berichten niet meer wenst te ontvangen gelieve ons te verwittigen en uw contact zal verwijderd worden van deze mailing lijst.