condoleance boekje te schrijven. - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van NeBinC - WaarBenJij.nu condoleance boekje te schrijven. - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van NeBinC - WaarBenJij.nu

condoleance boekje te schrijven.

Door: John, Marijke en Astrid

Blijf op de hoogte en volg NeBinC

02 Mei 2014 | Cambodja, Phnom-Penh

Dag allen,

Niet iedereen is er gisteravond aan toegekomen om iets in het condoleance boekje te schrijven. De opkomst was groot en er stond een behoorlijke rij om iets te schrijven.

Eind volgende week sturen we het boekje naar Joris. Heb je nog niets geschreven maar zou je dat alsnog graag willen doen, dan kan dat nog op de volgende manieren:

1) T/m zondagavond ligt het boekje bij Le Jardin. Vraag Bernard of z'n vrouw of het personeel naar het boekje en geeft het ook weer aan hun af.

Het is een waardevol document straks voor Joris, dit mag niet verloren gaan.

2) Volgende week ligt het van maandag t/m woensdag bij de Nederlandse school, # 1 in street 264 (tegenover Kabiki hotel, in de straat met de slagbomen).

Je kunt Astrid bereiken op 08899-17500

3) Lukt 1) of 2) niet, stuur dan je tekst op naar info@zutnet.nl, dan plakken wij dat in het boekje of schrijven het over.

Wij vonden het zelf gister een speciale en gedenkwaardige avond. Speciaal waren ook de monniken en hun gezang en de Nederlandse dominee die heel toevallig 2 dagen in Cambodja was. Zij heeft de gevoelens onder woorden kunnen brengen, dat is ook een gave. Daarnaast heeft Bernard van Le Jardin een mooi altaar met foto opgesteld. De mars zelf en het bloemen leggen en de kaarsjes aansteken vonden wij zelf erg indrukwekkend.

Gewoon door er te zijn heeft veel mensen goed gedaan. Ons zeker ook.

Allen hartelijk dank voor jullie aanwezigheid!

John, Marijke en Astrid