3e Nederlandse borrel - vrijdag 25 juli, 18.00 uur - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van NeBinC - WaarBenJij.nu 3e Nederlandse borrel - vrijdag 25 juli, 18.00 uur - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van NeBinC - WaarBenJij.nu

3e Nederlandse borrel - vrijdag 25 juli, 18.00 uur

Door: John

Blijf op de hoogte en volg NeBinC

20 Juli 2014 | Cambodja, Phnom-Penh

Beste vrienden,

Nederlandse borrel
Na een grote opkomst bij de borrel begin Juni (+/- 40 bezoekers) houden we aankomende vrijdag een nieuwe Nederlandse Afterwork borrel voor alle Nederlands- & Vlaamstaligen en hun vrienden in Cambodja.
Lokatie: hoek str. 278 & str. 51. Bovenste verdieping (The Penthouse), rooftop bar, boven Herb Cafe, tegenover Wat Lanka.

Waarom zo'n Afterwork borrel? Gewoon omdat het leuk is aan het eind van je werkweek in een ongedwongen sfeer wat te borrelen aan de bar en wat Nederlands/Vlaams te praten. En wie weet doe je leuke privé of zakelijke contacten op. Speciaal voor deze borrel is de happy hour tot 20.00 i.p.v. 19.00 uur en krijgen we wat gratis hapjes. Je kunt er ook eten.

Vrijdag 25 juli dus, vanaf 18.00 uur, je kunt anytime inlopen. Uiteraard is het gratis. (Behalve je eigen drank en eten)

Facebook
Inmiddels heeft het facebookaccount 50 leden, wordt ook lid en kijk wat Nederlanders nog meer schrijven en ondernemen in Cambodja.
Facebookadres: https://www.facebook.com/groups/249442305257838 of zoek op "Nederlanders en Belgen in Cambodja".
Het facebookaccount is een interactief platform, je kunt daar zelf ook berichten plaatsen, bijv. een feestje, een Nederlandse film in de Flicks, NL-Cambodjaans nieuws linken, een zakelijk idee ventileren, je zelf zakelijk ventileren of bijv. iets uit NL laten meebrengen door een ander lid, etc., etc.

Tot vrijdag?!

John

Verslag uit: Cambodja, Phnom-Penh

7 December komt SInterklaas naar Phnom Penh

Beste Wieken-ouders en andere Nederlandstalige ouders in Cambodja,

We hebben goed nieuws te melden: Sint heeft laten weten dat hij dit jaar weer naar Phnom Penh komt. Juf Marlies heeft zelfs al een brief van hem ontvangen.

We nodigen iedereen uit om hem op 7 december samen met ons te komen verwelkomen
op de early years campus van ISPP aan Norodom Boulevard # 162 (tegenover de elementary campus).

Hieronder de belangrijkste informatie voor die dag:

Ieder kind krijgt een cadeautje van de Sint

Maar daar hebben we de hulp van ouders bij nodig. Ouders kopen zelf een cadeau ter waarde van maximaal 15 USD en zorgen ervoor dat het cadeauis ingepakt en duidelijk is voorzien van naam.
Dit kado kan tussen donderdag 28 november en donderdag 5 december ingeleverd worden bij het huis van Boukje Reindersma, straat 41 huis 16B (een zijstraat van Norodom, vlak voor Thai Meng Hotel rechtsaf). Boukjes telefoonnummer: 077-892505

De Sint wil over ieder kind graag iets persoonlijks vertellen

Om te zorgen dat alle belangrijke informatie in het grote boek van Sinterklaas komt,
hebben we wederom de hulp van de ouders nodig. In de bijlage versturen we een formulier dat ouders kunnen invullen. Het ingevulde formulier graag voor 5 december terugsturen naar cambodjasint@gmail.com

Dit mailadres kan worden gebruikt voor alle vragen, opmerkingen en andere zaken rondom de goedheiligman.

De Sinterklaasviering

Datum: zaterdag 7 December 2013
Tijd: 09:00-11:00
Locatie: early years campus ISPP, Norodom Boulevard # 162
(ter hoogte van street 360 – 370, tegenover de elementary campus)
Kosten: 5 USD per persoon – inclusief 2 consumpties
(door het wegvallen van de subsidie kunnen we het feest helaas niet meer
gratis aanbieden).

Kom op tijd, zodat niemand de aankomst hoeft te missen!

We hopen jullie allemaal te zien op 7 december!

Het Sinterklaas team.