Koningsdag 2014 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van NeBinC - WaarBenJij.nu Koningsdag 2014 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van NeBinC - WaarBenJij.nu

Koningsdag 2014

Door: De Wieken

Blijf op de hoogte en volg NeBinC

03 Maart 2014 | Cambodja, Phnom-Penh

Beste Wiekengangers en andere Nederlanders in Phnom Penh,

Op zaterdagmiddag 26 april organiseert de Nederlandse school een Koningsfeest voor alle Nederlanders, hun familie en vrienden.

We willen er ook dit jaar weer een fantastisch feest van maken, maar dat kunnen wij als team niet alleen.

Wie heeft zin om ons te helpen met de organisatie?

We zoeken vrijwilligers met ons mee willen denken over een leuk programma en daar de komende tijd een paar keer over willen en kunnen vergaderen. Daarnaast zoeken we mensen die op de dag zelf willen assisteren bij activiteiten en/of willen helpen met het opbouwen en opruimen.

Geen van deze taken is full-time, dus er blijft voor iedereen genoeg tijd over om zelf ook een leuk feestje te vieren!

Laat het ons via dit e-mail adres weten als je zin en tijd hebt om te helpen.

Alvast hartelijk bedankt!

Marlies en Astrid

• 02 April 2014 - 03:54

Inge:

Hoi Marlies en Astrid, misschien dat wat laat is, maar ik wil zeker wel een bijdrage leveren als dat nog nodig is! Groet Inge

NeBinC

NeBinC is de site voor Nederlanders en Vlamingen die wonen en werken in Cambodja en op de hoogte willen worden gehouden over Nederlandse en Vlaamse activiteiten in Cambodja.

Actief sinds 07 Feb. 2008