Dutch football team for the Phnom Penh World Cup - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van NeBinC - WaarBenJij.nu Dutch football team for the Phnom Penh World Cup - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van NeBinC - WaarBenJij.nu

Dutch football team for the Phnom Penh World Cup

Door: John, Denny, Marijke

Blijf op de hoogte en volg NeBinC

28 April 2014 | Cambodja, Phnom-Penh

we zijn gevraagd met een Nederlands-Belgisch voetbalteam mee te doen met een landentoernooi op 01Jun, van 09-15 uur.
Een wedstrijd duurt 25 minuten, 10 spelers per team. Er doen maximaal 16 teams mee. Je speelt minimaal 3 wedstrijden, wint ons team dan spelen we vaker.
Een dag vol sport en lol. Lokatie: 3G sport terreinen, vlakbij Naga World. Je kunt vrienden en familie meenemen er zijn genoeg faciliteiten, ook voor kinderen.

Prijs $27.5 p.p., niet goedkoop, maar daar krijg je ook wat voor, zie onder en zie PP World Cup 5′s 2014 | Excel-Events Cambodia
(O.a. huur van 6 velden voor de dag, etc. etc.)

Doe mee en maak er een gezellige dag van.
Je kunt je opgeven door een reply te sturen, wij schrijven ons dan met een team in bij de organisatie.
S.v.p. uiterlijk aankomende vrijdag opgeven (!!), we zijn eigenlijk al te laat maar ze hebben een uitzondering voor ons gemaakt.

"De Nederlandse Borrel" bestaat pas sinds 3 weken, wij hebben op dit moment een beperkt bereik van 45 mailadressen. Hopelijk volstaat dit aantal om 10 spelers bij elkaar te krijgen. Als je dit bericht wilt delen/forwarden naar je netwerk, ... graag. Hoe meer aanmelders hoe beter; bij deze temperaturen zou een aantal reservespelers ook wel prettig zijn. De prijs gaat hierdoor ook iets naar beneden.

De inschrijvers ontvangen binnenkort nader bericht.
Doe je niet mee? Kom dan kijken en moedig het tiental aan!

Shirtkleur: afhankelijk van de verhouding Nederlanders / Belgen wordt het oranje of rood, of misschien mag het wel door elkaar.
Schoenen: het is kunstgras dus je kunt ook op gympen spelen.
Veldgrootte: iets van een kwart voetbalveld lijkt het.
Naam team: afhankelijk van de verhouding Nederlanders / Belgen, of wellicht NetherlandsBelgium, o.i.d.

Hieronder een overzicht van het toernooi:
2014 is the World Cup year
We’re happy to announce Cambodia’s very own World Cup 2014
Phnom Penh 5’s World Cup 2014
Its going to be HUGE…. We’ve booked 6 pitches, 4 for games, I for warm up, I for chill out area… Area for the kids to play, first aid, physios, massage all on hand. Trophies, Medals, Food, Beers and the chance to represent your country.
When? Sunday June 1st 2014 (1 DAY Event)
Where? New 3G playing field (500m from original 3G)
Times? Kick Offs 9am, finish around 3pm
Games? 25minutes (2 x 12.5)
How many teams? 16 maximum (4 groups x 4 teams)
How many players per squad? Maximum of 10
How many games? 3 group games + quarter final, semi/friendly final and final (minimum of 5 games per team)
Prizes? Winners Trophy, Runners Up Trophy, Shield Winners Trophy, Gold, Silver and Bronze medals
Facilities? Chill out area/kids play area/bouncy castle
Cost? $275/team – (maximum of 10 players)
Whats included for that price?
Event organization etc, prizes, water supplied, beers/food prize presentation
Physio/Massage available on site (free)
First Aid available on site
Venue Set Up? We have hired all 6 pitches that we will use
-4 for playing matches,
-1 for warm up
-1 which will be converted as a shaded chill out area with seating
Eligibility? We prefer nationalities to represent their own country but will allow players to join another national team
Team names? There may be more than 1 national team per country
How does that work? First group to register for that nation can use the nation’s name ie. Cambodia. If another team wishes to represent Cambodia they would need to select another name with Cambodia in the title ie. Cambodia Blues
To secure your place and your team’s name let us know ASAP.

Join the team!
Dank en groet en hopelijk tot dan.

John, Denny, Marijke