NeBinC: Nederlanders en Belgen in Cambodja - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van NeBinC - WaarBenJij.nu NeBinC: Nederlanders en Belgen in Cambodja - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van NeBinC - WaarBenJij.nu

NeBinC: Nederlanders en Belgen in Cambodja

Door: NeBinC

Blijf op de hoogte en volg NeBinC

07 Februari 2008 | Cambodja, Phnom-Penh

Waarde landgenoten en bijna-landgenoten,

Welkom op de site voor (en door) Nederlanders en Belgen in Cambodja: NeBinC. Via deze site zal ik proberen iedereen op de hoogte te houden van relevant nieuws. Informatie wordt nu via verschillende informele emaillijsten verspreid en het lijkt mij handig die informatie hier te verzamelen. Na verloop van tijd vormt de site automatisch een archief, zodat informatie bewaard blijft en altijd kan worden nagezocht.

Laat het me weten wanneer je iets via deze site bekend wil maken: nebinc2008 @ gmail.com (even spaties verwijderen...).

Ik heb tot nu toe de adressen van een paar emaillijsten samengevoegd. Aanmelden van mensen die nog niet op de lijst staan kan eenvoudig en direct via het “Blijf op de hoogte”-invulvlak aan de linkerkant van de pagina. Met name van Belgen heb ik slechts enkele emailadressen, dus hulp is hier van harte welkom. Afmelden kan via de link onderaan dit (en elk volgend) emailbericht.

Vandaag zal ik enkele berichten plaatsen om lopende zaken bekend(er) te maken. Daarna zal er waarschijnlijk niet vaker dan 1 bericht per week je inbox vervuilen.

Groeten,

Frank Vink

  • 16 Februari 2013 - 11:37

    L De Meza:

    frank,

    wat een mooi initiatief!

    mijn partner zal vermoedelijk in aug/sept 2013 in cambodja kunnen werken. wij hebben nog geen idee waar in cambodja. op dit moment ben ik mij aan het orienteren hoe de cultuur is in cambodja en hoe het is voor een westerling om daar te wonen. ben benieuwd.

    met dank en groet,
    lucia

  • 27 Mei 2015 - 18:18

    Leo Verbeek:

    Het is anno 2015 nog steeds extreem corrupt in Cambodja. Ik wil hierbij alle Nederlanders en Vlamingen waarschuwen!

    mocht je denken een bedrijfje te starten of iets te kopen zoals een appartement of restaurant. Houd er rekening mee! de politie, buren, gemeente, en iedereen die er licht van krijgt dat jij daar gaat wonen zal je proberen onder druk te zetten om je geld afhandig te maken.

    Er is geen Nederlandse ambassade dus niemand kan je te hulp schieten. Politie en anti corruptie unit zullen je ook niet helpen.

    Alles uit eigen ervaring meegemaakt.

    Vergis u niet! Dit land is erg gevaarlijk, al lijkt dat niet zo!

    als voorbeeld vorig jaar is een Nederlandse vrouw op gruwelijke wijze vermoord en de dader krijgt slechts 13 jaar. Mocht hij geld en contacten hebben dan kan hij gemakkelijk eerder vrij komen.

    Groeten en ik wens alle Nederlanders en Vlamingen het beste!





Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

NeBinC

NeBinC is de site voor Nederlanders en Vlamingen die wonen en werken in Cambodja en op de hoogte willen worden gehouden over Nederlandse en Vlaamse activiteiten in Cambodja.

Actief sinds 07 Feb. 2008
Verslag gelezen: 1695
Totaal aantal bezoekers 105281

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 29 November 2013

7 December komt SInterklaas naar Phnom Penh

25 April 2013 - 26 April 2013

27 April Koninginnedag 2013

07 Maart 2013 - 07 Maart 2013

13 Maart 830pm DE MARATHON in The Flicks

11 Februari 2013 - 11 Februari 2013

Belgian Drinks 4: FRIDAY 15 FEBRUARY - GASOLINA

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederlanderse & Vlaamse Expats in

Landen bezocht: